Foorumi

Time Attack 2012  (Luettu 7482 kertaa)

Maaliskuu 12, 2012, 20:08:54

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Saisko tänne jotain eloa?

Miten tuossa maksuhommassa ny menee, sarjamaksu 70e kuuluu siis noihin alla oleviin summiin vai vielä päälle, eli esim paikanpäällä maksettava 500e sisältää siis sen jo?

Maaliskuu 13, 2012, 08:08:47 #1

Poissa

• Administrator
  • Naamat
    • Profiili
Jep,

Tonne tuli vähän monta vaihtoehtoa ja siksi hieman vaikeasti tulkittava, mutta 500 paikanpääällä sisältää bonderit, kilpailumaksut ja sarjamaksut koko kaudeksi. Ennakkoon tilille huomattavasti edullisempi.
-Periaattees näin lähel ammusvarastoo ei saa tupakoora

Maaliskuu 13, 2012, 08:08:54 #2

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
eli jos ennen 22. päivää maksaa ni se on sen 350e kokonaisuudessaan koko kausi, hieman meni sormi suuhun, mutta kysymällä selviää, koska sen saa tietää onko toi haluttu kilpailunumero ok, vai tuleeko kisanumerot radalle.comin puolesta ettei niitä tartte olla autossa ennestään

Maaliskuu 13, 2012, 11:11:34 #3

Poissa

• Administrator
  • Naamat
    • Profiili
Juu,

eli 350€ ennen 22.3. ja se sisältää kilpailumaksut, sarjamaksun ja ponderivuokrat noihin kilpailuihin.
Jos sulla on oma ponderi niin vastaava summa on 270€

Kisanumerot tulee järjestäjän puolesta. Pyrimme ottamaan toiveet huomioon ilmoittautumisjärjestyksessä.

Maaliskuu 14, 2012, 21:09:45 #4

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
jees ja joka kisaan erikseen ilmot?

en sitä treadwearia osannu ilmottaa sarjailmotukseen ku ei oo mitää hajua mitä se olis, mutta slickseistä ääripäässä noi kumit on..

tehdään varmaan lehtijuttu jossain välissä (tai iso ehkä) niin www.timeattack.fi on vissiin ainoa mikä johdattaa oikeelle polulle?

Maaliskuu 15, 2012, 13:01:16 #5

Poissa

• Administrator
  • Naamat
    • Profiili
Juu.

Toistaiseksi jokakisaan eri ilmot, tarkoitus saada toimimaan niin että yhdellä mentäisiin, mutta vielä mahdotonta ja työnalla. Ilmolomake on onneksi valmiiksi täytettynä, kun sen kerran täyttää, ilmoittautuessa riittää että tarkistaa tiedot ja korjaa tarvittaessa.

Joo, se TW kenttä ei ole pakollinen, mutta lähinnä on tilastointia ja Clubissa tietty ratkaisee onko ne sääntöjen mukaiset vai ei. TW:n saa selville googlaamalla tai kysymällä maahantuojalta/valmistajalta.

Tällä hetkellä http://www.timeattack.fi ja http://www.radalle.com ovat ne paikat mistä tietoa parhaiten löytää. Lehtijuttu on hieno asia lajille :)

Huhtikuu 07, 2012, 20:08:46 #6

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
treadwear 280 sääntöjen mukanen clubiin?

osaako sanoa jo miten paljo on osanottajia club luokaassa?

Huhtikuu 10, 2012, 12:12:02 #7

Poissa

• Time Attack -kuljettaja
  • Finninaama
    • Profiili
osaako sanoa jo miten paljo on osanottajia club luokaassa?

Ilmoittautuneiden lista löytyy http://www.radalle.com/etusivu/ (rullaa alas)

Huhtikuu 11, 2012, 18:06:54 #8

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Siis evot, vaikka ne on alle 2.5 niin ovat yli 2.5 sarjassa? siksikö ku on 4wd?

Mietiskelen vaan että onko mun ajokki "liikaa" kevennetty ku mulla ei oo lattiaverhoilua?

Huhtikuu 11, 2012, 19:07:08 #9

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
evo on noin 2000cc + turbokerroin joka on 1.6 = 3.2 l

Huhtikuu 11, 2012, 21:09:06 #10

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
aivan, nyt on taas yhden asian viisaampi, vieläku sais tuon toisen asian joku sanottua, että pitääkö täs ny ruveta ettimää jostain lattiaverhoilua ku sitä ei mulla itellä ole...

Huhtikuu 13, 2012, 13:01:20 #11

Poissa

• Administrator
  • Naamat
    • Profiili
Voihan noita kevennys juttuja pohtia sääntöihin. Pointtinahan on se että autot ovat club autoja, siksi haluttu rajata kevennystä. Onko muita tarpeita poistaa rajauksesta kuin lattia verhoilut?

Takapenktit yms mun mielestä pitää ainakin löytyä.

Huhtikuu 13, 2012, 19:07:30 #12

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Säännöissä vaan oli että verhoilut yms pitää olla, takapenkin saa poistaa.

niin ku mulla ei ole lattiassa kuin äänieristeet niin laitanko takapenkin takasi vai mitä??

Huhtikuu 13, 2012, 22:10:45 #13

Poissa

• Time Attack -kuljettaja
  • Uusi naama
  • rep3e Timeattack Honda Civic Type-R ep3
    • Profiili
Älkää nyt hyvät ihmiset ruvetko enää noiden kevennysjuttujen kanssa säätämään. Mä oon autoni keventäny niiden tietojen mukaan, mitkä talvella oli, ottamalla takapenkit ja muut ylimääräiset (=lue verhoilut) takaa pois. Jos tämä asia kisajärjestäjää Club luokassa hämää, niin saa laittaa minulle kyllä sen ylimääräisen +5 kg minkä olen noiden verhoiluiden poiston takia säästänyt vaikka hitsaamalla koriin kiinni. En todellakaan oleta, että saan siitä merkittävää kilpailuetua muihin nähden. Mielestäni olennaisin osa on kuitenkin, että etupenkin selkänojasta eteenpäin auton kojelauta yms. ovat alkuperäisessä asussa poislukien tietysti esim. ratti, (parantuneet)turvavyöt, lisämittarit jne. Autoni on kuitenkin muuten tekniikaltaan täysin vakio, (poislukien alusta) niin tuntuu oudolta ettei virittämätöntä autoa voi keventää ottamalla takaa verhoiluita pois, mutta auton voi kuitenkin virittää tappiin ja nauttia näin huomattavasti suuremmasta nopeusedusta, kuin mitä muutaman kilon säästöstä voi tulla.

Ja oon lisäksi maksanut ennakkoon maksut jo kaikkiin club luokan kilpailuihin, niin todellakin oletan että saan siinä myös kilpailla juuri tällä autolla minkä olen sitä varten hankkinut.
rep3e Timeattack - Supported by: Heinon Leipomo, Raceman Service, A-Osat Vammala, KatSasta, Lommot.fi, MP-Rehax, NH-Koneistus.fi

Huhtikuu 14, 2012, 17:05:40 #14

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Sama, mäki riisuin talvella evosta oikeestaan kaiken paitsi mitä b pilarin etupuolella on, c ja b pilarin muovit,takapenkki ja lattia matto ovat nyt irti, olihan noi oviverhoilut takaa yms pois mutta takasi laitoin ku säännöt tuli ja kun saisi nyt jotain järkevää vastausta tähän asiaan kun 3viikkoa kisaan ettei sitte sanota että sullon liikaa kevennetty auto et saa osallistua???????