Foorumi

Sopiiko autoni Time Attackiin?  (Luettu 3109 kertaa)

Kesäkuu 01, 2012, 10:10:03

Poissa

  • Uusi naama
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Hei, olisin ensi kesänä, siis 2013 mahdollisesti tulossa ajamaan Attackia. Autona Honda Prelude -94 2.2 VTEC. Klubi luokkaan olisi tarkoitus aluksi mennä ja edetä sitä kautta luonnollisesti ylemmäs... mitenkähän tuon auton laita on, riittääköhän pikkaisen piristettynä muiden aikoihin vertailukelpoisesti? Tehoa about 220hv ja paino tarkoitus pudottaa tuonne 900-1000kg:n tietämiin.

Kuskin taidothan tulevat sitten ajan kanssa ; )
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2012, 11:11:44 kirjoittanut Mikko_Pohjolainen »

Kesäkuu 01, 2012, 14:02:35 #1

Poissa

  • Time Attack -kuljettaja
  • Uusi naama
  • Viestejä: 11
  • rep3e Timeattack Honda Civic Type-R ep3
    • Profiili
Varmasti sopii ja riittää, club luokassa pärjää osaava kuski ihan perustavaa laatua olevalla autollakin loistavasti.

Ton painon kanssa en sitten menekään enää vannomaan. Olet aika mestari jos pystyt club luokan kevennyssääntöjen sallimissa rajoissa riisumaan autosi tuohon tavoitepainoon. Eikös 2.2 VTEC Preluden omamassa ole 1305 kg? Eli sääntökirjan mukaan sun pitäis saada takapenkit ja takaverhoilut riisumalla pois painoa 300-400 kg? Luulen, että ihan siihen et pääse, mutta auto on varmasti kisakelpoinen club luokkaan ja edelleen siitä ylemmäs mikäli innostus riittää :)
rep3e Timeattack - Supported by: Heinon Leipomo, Raceman Service, A-Osat Vammala, KatSasta, Lommot.fi, MP-Rehax, NH-Koneistus.fi

Kesäkuu 01, 2012, 14:02:50 #2

Poissa

  • Uusi naama
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Tais olla 1260kg tuo paino, ellen väärin nyt muista. Ja ei nyt ihan ehkä 900 kiloon mutta kyllä tuosta varmaan sen 200kg pois saa... olettaen että jo nykyisin paikallaan oleva hiilikuitukonepelti ja hiilikuituinen kattoluukkuplugi on sallittu... onkos muuten sallittu tuo ilmastoinnin poisto? Ja vielä selvennykseksi kysyn että saako siis sisustasta ottaa kaikki paneelit etupenkeistä taaksepäin ottaa pois?

Ja varmasti kuskilla suurin vaikutus... sitä lähdetäänkin reenaamaan...

Kesäkuu 06, 2012, 22:10:15 #3

Poissa

  • Uusi naama
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Lainaampa tätä ketjua ja kyselen tyhmiä. :D

Mulla olis tuollanen Honda CRX endurance racing luokan kaarilla, muuten vakio katuhyväksytyt renkaat jne.

Autostahan on tietenkin karsittu kaikki palava pois niin pääsekö tuolla nyt tuohon Club luokkaan kun autoon on kuitenkin lyöty vähintään yhtä paljon painoa lisää kun on nuo turvakaaret joita ei Club luokkaan vaadita.

Eli meneekö tämä nyt sitten Competition luokkaan? olisi harmillista sillä autossa ei tehoa ole kuin vakiona tehtaalta luvatut 130 vuonna 90 eli nykyään 100 :D sekä turvakaarien lisäpaino riesana. Ja mitä nyt olen katsonut niin Competition luokassa vain yksi kilpailija joten sekin sinänsä tylsää.

Kiitos vastauksesta.

Kesäkuu 07, 2012, 06:06:38 #4

Poissa

  • Administrator
  • Naamat
  • Viestejä: 1656
    • Profiili
Moi.

Pääsehän sitä clubiin ajamaan tuolla. Tosin clubissa on hidastettu rata, joten kaarellisella autolla menisin kyllä comppiin ajamaan vapaata rataa.
-Periaattees näin lähel ammusvarastoo ei saa tupakoora