Foorumi

2013 sääntökirja ja kokous tulevasta kaudesta  (Luettu 5858 kertaa)

Maaliskuu 05, 2013, 22:10:54

Poissa

• Administrator
  • Naamat
    • Profiili
Moi!

Timeattackia on järjestetty jo monta vuotta ja meille tärkeintä on se että homma menee kuljettajien suuntaan oikein. Nyt siis voit vaikuttaa tulevaan.

ELI:

-Säännöt ovat hieroutuneet nykyiselle mallilleen vuosien saatossa monien ihmisten vaikutuksesta. Sääntökirja on kohtuu mallillaan mutta hierottavaa voi olla.
Mikäli haluat ehdottaa jotain muutosta tai lisäystä sääntökirjaan, toimi näin:
Laita sähköpostilla minulle osoitteeseen teppo@radalle.com ehdotuksesi lyhyesti perusteltuna. Sääntöparannukset käydään sitten yhdessä lävitse tulevassa kokouksessa.

-Time attack kuljettaja kokous pidetään ensikuun vaihteessa, ilmoitan päivämäärän heti kun saan sen sovittua.

-Periaattees näin lähel ammusvarastoo ei saa tupakoora

Maaliskuu 07, 2013, 18:06:31 #1

Poissa

• Administrator
  • Naamat
    • Profiili
Ensimmäinen miete tullutkin jo :)

Eli kyseessä Wankel -kerroin, tämä onkin ihan hyvä käydä läpi.

Lisää odotellaan.
-Periaattees näin lähel ammusvarastoo ei saa tupakoora

Huhtikuu 02, 2013, 15:03:47 #2

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Moi!

Timeattackia on järjestetty jo monta vuotta ja meille tärkeintä on se että homma menee kuljettajien suuntaan oikein. Nyt siis voit vaikuttaa tulevaan.

ELI:

-Säännöt ovat hieroutuneet nykyiselle mallilleen vuosien saatossa monien ihmisten vaikutuksesta. Sääntökirja on kohtuu mallillaan mutta hierottavaa voi olla.
Laita sähköpostilla minulle osoitteeseen teppo@radalle.com ehdotuksesi lyhyesti perusteltuna. Sääntöparannukset käydään sitten yhdessä lävitse tulevassa kokouksessa.

-Time attack kuljettaja kokous pidetään ensikuun vaihteessa, ilmoitan päivämäärän heti kun saan sen sovittua.

Koskahan tämä kyseinen kokous pidetään ja 2013 säännöt julkistetaan? Nyt on jo huhtikuun alku ja shakedowniin ei ole pitkä aika. Pitäisi tietää säännöt ennenkuin viitsii maksaa sen ilmoittautumisen!

Huhtikuu 03, 2013, 20:08:11 #3

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Moi!

ELI:

Koskahan tämä kyseinen kokous pidetään ja 2013 säännöt julkistetaan? Nyt on jo huhtikuun alku ja shakedowniin ei ole pitkä aika. Pitäisi tietää säännöt ennenkuin viitsii maksaa sen ilmoittautumisen!

Niin tai edes tietäisi mitä sarja maksaa...

Huhtikuu 03, 2013, 21:09:22 #4

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Moi!

ELI:

Niin tai edes tietäisi mitä sarja maksaa...

X2

Huhtikuu 05, 2013, 07:07:44 #5

Poissa

• Uusi naama
  • MR2 GT-S00
    • Profiili
Käsittääkseni palaverit on jo pidetty aikaa sitten ja varmasti kaikki sääntömuutokset on ollut tiedossa jo muutaman viikon, mutta virallisesti mitään sääntöjä ei jostakin ihmeen syystä julkaista. Miksi ei voitu unohtaa sääntömuutoksia ja ilmoittaa tammikuussa, että mennään 2012 säännöillä jos näin pahasti työllistyttää ettei saada aikaan.
 Meillä on 1kk ensimmäisiin kisoihinja kaikki on vielä auki.
Kuukaudessa pitäs rakentaa auton sääntöjä vastaavaksi.
Edullisesti renkaitakin hommatessa tarvitti tilaukset tehdä jo kuukausi sitten.

Teppo sanoi luokkaa pari viikkoa sitten jotta sääntöihin ei juurikaan muutoksia tullisi, mutta hieman muutosta osailistumismaksuihin joten varmaan kannattaa Tepolle kilauttaa jos haluaa maksella osallistumisia.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2013, 07:07:51 kirjoittanut janiK »
Modified -luokan kuski
Jani Komulainen

Huhtikuu 19, 2013, 13:01:47 #6

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Saisiko tästä kaudesta jotain tietoa? Ajohalut olisi kovat, mutta olisi kiva tietää jotain speksejä...
MR-2 GT-S

Huhtikuu 20, 2013, 00:12:55 #7

Poissa

• the engineeeer
  • ProStaff
  • Perusnaama
    • Profiili
koitetaas potkia vaikka teppoa asian suhteen... pahoittelen tiedonkulun hitaudesta.
no miksi ei??

Toukokuu 02, 2013, 07:07:01 #8

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Jokohan niitä sääntöjä alkais näkymään täällä? Jätän kohta ihan periaatteesta osallistumatta koko sarjaan kun näin leväperäistä toimintaa.

Toukokuu 03, 2013, 09:09:39 #9

Poissa

• Time Attack -kuljettaja
  • Uusi naama
  • rep3e Timeattack Honda Civic Type-R ep3
    • Profiili
Sit mites ne sarjamaksut etukäteen kuten viimevuonna? Taisin olla jo vuosi sitten maaliskuussa maksanut kaikki maksut ennakkoon. Tänä vuonna viikko ennen ensimmäistä kisaa ei kuulu edes koko sääntökirjaa? Eh. Useampi kaveri olis maksamassa ennakkoon kun tietäis mitä maksaa ja mihin? Muutenkin aiheuttaa vähän turhaan kysymyksiä ja tuskaa kuskeille kun ei tiedä millä säännöillä mennään. Jos sääntömuutoksia (sääntökirjaa 2013) ei ole mahdollista esim. järjestävän tahon tekijäpulan vuoksi voida toteuttaa, niin olisi voinut jo kauden lopussa ilmoittaa että samoilla säännöillä mennään myös ensi kausi. Olisi nuo wankelkertoimet ja muut muutosehdotukset sitten voinut vaikka miettiä tapauskohtaisesti.
rep3e Timeattack - Supported by: Heinon Leipomo, Raceman Service, A-Osat Vammala, KatSasta, Lommot.fi, MP-Rehax, NH-Koneistus.fi

Toukokuu 03, 2013, 21:09:10 #10

Poissa

• Uusi naama
  • MR2 GT-S00
    • Profiili
Sit mites ne sarjamaksut etukäteen kuten viimevuonna? Taisin olla jo vuosi sitten maaliskuussa maksanut kaikki maksut ennakkoon. Tänä vuonna viikko ennen ensimmäistä kisaa ei kuulu edes koko sääntökirjaa? Eh. Useampi kaveri olis maksamassa ennakkoon kun tietäis mitä maksaa ja mihin? ...
En ole mikään virallinen taho vastaamaan, mutta jottei nyt tämän takia jäisi joillakin koko sarja ajamatta ja niin sanottakoon mitä Teppo taannoin mulle puhelimessa sanoi:
Sinne on porukka ilmottautunut ihan tuolla vanhalla ilmottautumislinkillä ja laskut sarjasta+kisaoista tulee sähköpostiin ihan sillä. Siellähän löytyy lista porukasta joka jo ilmottautunut sarjaan vuodelle 2012.
Modified -luokan kuski
Jani Komulainen

Toukokuu 04, 2013, 12:12:09 #11

Poissa

• Time Attack -kuljettaja
  • Uusi naama
  • rep3e Timeattack Honda Civic Type-R ep3
    • Profiili
Hiukan vaan hämää kun eräpäivät laskuille xx.xx.2012 en mä ainakaan uskalla maksaa noilla hinnoilla ja noille tileille tyyliin "jos nyt sattuis osumaan oikeaan".

Mutta sarjamaksut täytyy saada sitten maksettua halvemmilla hinnoilla nyt myös "jälkikäteen", kun useampi kuljettaja on ollut valmistautunut maksamaan sarjamaksut kokonaisuudessaan jo aikaisemmin keväällä edullisempien hintojen muodossa.
rep3e Timeattack - Supported by: Heinon Leipomo, Raceman Service, A-Osat Vammala, KatSasta, Lommot.fi, MP-Rehax, NH-Koneistus.fi

Toukokuu 04, 2013, 14:02:32 #12

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
minulle ei ainakaan ollut ylivoimaista tuo päivämäärähomma. jos kerran ilmoittautumismaksu on sama kuin viimevuonna, niin maksaa ja printtaa itselleen kuitin. Näkyyhän siellä päivämäärä milloin maksettu. ainakin minua informoitiin että tuo riittää. Olen tulossa kokeilemaan Club alle 2.5 luokkaan ja aion luottaa ettei sääntömuutoksissa ole mitään ylivoimaista muutosta. Niin kauan kun he tekevät tätä talkoopohjalla niin en aio ottaa kierroksia pienistä lipsumisista tai erheistä, esim netissä. ottaa yhteyttä suoraan vastuuhenkilöihin jos joku vaivaa...

Toukokuu 04, 2013, 22:10:46 #13

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Sit mites ne sarjamaksut etukäteen kuten viimevuonna? Taisin olla jo vuosi sitten maaliskuussa maksanut kaikki maksut ennakkoon. Tänä vuonna viikko ennen ensimmäistä kisaa ei kuulu edes koko sääntökirjaa? Eh. Useampi kaveri olis maksamassa ennakkoon kun tietäis mitä maksaa ja mihin? ...
En ole mikään virallinen taho vastaamaan, mutta jottei nyt tämän takia jäisi joillakin koko sarja ajamatta ja niin sanottakoon mitä Teppo taannoin mulle puhelimessa sanoi:
Sinne on porukka ilmottautunut ihan tuolla vanhalla ilmottautumislinkillä ja laskut sarjasta+kisaoista tulee sähköpostiin ihan sillä. Siellähän löytyy lista porukasta joka jo ilmottautunut sarjaan vuodelle 2012.
Mä oon ilmottautunu ja nimi on ilmoittautuneiden joukossa, mutta mitään sähköpostia en ole saanut maksuista. Olen useampaan kertaan kysellyt näistä ja on se nyt kumma, että pitää ihan kinumalla kinua, että pääsee MAKSAMAAN. Kai sitä voi sitten viikon päästä maksaa paikanpäällä.

Toukokuu 06, 2013, 10:10:47 #14

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Pitäiskö sitten tulla rahatukun kanssa ensi viikonloppuna Kemoralle ja maksaa sillä halvimmalla hinnalla kausi etukäteen, vai maksaako se etukäteen ja luottaa että homma toimii? On tosiaan arvelluttavaa maksaa lasku, jossa eräpäivä on xx.xx.2012 ja jos ei ole vastailtu sposteihinkaan niin tuntuu kyllä kummalliselta touhulta.  ::)