Foorumi

Hyvä meininki!!!  (Luettu 2076 kertaa)

Helmikuu 25, 2008, 18:06:06

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Olen viimeisen kolmen vuoden aikana käynyt sekä radalle.com että se toinen tapahtumissa koska ala kiinnostaa niin paljon. Olen itse entinen kuljettaja rataluokissa ja tämä osallistu omalla autolla on ollut mielestäni parasta jota "rataeläkeläiselle" voi tarjota. Kuulun muutamaan autokerhoon ja onhan meilläkin omia ratapäiviä. Niissä vaan tuppaa olla välillä liian kova yritys ja kilpailunhalu sekä kaluston että miesten kesken. Kertaakaan meillä ei ole ollut kunnollista turvakalustoa paikanpäällä jos jotain olisi sattunut. Mutta, nyt asiaan. Sekä radalle.com ja se toinen on tehnyt hienoja tapahtumia aina mutta kyllä teidän tapahtumissa välittyy enemmän se asiakkaasta huolehtiminen. Aina kun olen jotain kysynyt tai kritisoinut, olen saanut vastauksen pikimmiten. Tämän lisäksi huolestuttavaa on se ettei se toinenllä ole enää edes toimivaa foorumia jossa kysyä tai antaa palautetta. Kiitos siitä teille radalle.com - väki. Olette voittaneet ainakin yhden katsojan lisää. Terveiset vielä Tepolle, jonka kanssa puhuin pitkään Kemorassa, ja Pekalle, joka on aina vastannut meileihini heti.