Foorumi

Auton käsittelyn harjoittelu  (Luettu 2272 kertaa)

Elokuu 13, 2010, 11:11:00

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Ei ole hyvää mainosta rata-kilpailuille nähdä jatkuvasti omakotitaloalueella nelipyöräluistossa eteneviä kärryjä joiden perässä on iso tarrra 'WWW.RADALLE.COM'.

Virittäminen on hauskaa, mutta aikoinaan, kun itse virittelin erilaisia kulkimia, pidin huolen siitä, että katukäytössä desibelit pysyivät pöntössä. Yön pimeydessä omakotialueella toistasataa nelipyöräluistossa etenevä melulaatikko pistää todella vihoiksi.

Koittakaa muistaa, että mummut ja kakarat käyttävät samoja katuja.
Muistakaa myös, että jalkakäytävän reunoihin hajonneista öljypohjista valuneet liemet kerätään palokunnan toimesta -levittäjän laskuun.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2010, 14:02:41 kirjoittanut Per Hana »

Elokuu 13, 2010, 15:03:04 #1

Poissa

• Perusnaama
    • Profiili
Ei ole hyvää mainosta rata-kilpailuille nähdä jatkuvasti omakotitaloalueella nelipyöräluistossa eteneviä kärryjä joiden perässä on iso tarrra 'WWW.RADALLE.COM'.

Virittäminen on hauskaa, mutta aikoinaan, kun itse virittelin erilaisia kulkimia, pidin huolen siitä, että katukäytössä desibelit pysyivät pöntössä. Yön pimeydessä omakotialueella toistasataa nelipyöräluistossa etenevä melulaatikko pistää todella vihoiksi.

Koittakaa muistaa, että mummut ja kakarat käyttävät samoja katuja.
Muistakaa myös, että jalkakäytävän reunoihin hajonneista öljypohjista valuneet liemet kerätään palokunnan toimesta -levittäjän laskuun.

Eihäin tuo hyvää mainosta ole ei.  :-\
Mutta tuohonkaan ei voi vaikuttaa, kun tarroja voi ostaa joka tapahtumasta ihan kuka vain..   ::)

Elokuu 14, 2010, 21:09:09 #2

Poissa

• Administrator
  • Naamat
    • Profiili
Jep,

RADALLE.com järjestää useita parikymmentä tapahtumaa vuosittain, missä voi käydä valvotuissa sekä luvallisissa olosuhteissa harjoittamassa auton käsittelyä.

Itse tuomitsen jyrkästi kaduilla tapahtuvan pelleilyn.
-Periaattees näin lähel ammusvarastoo ei saa tupakoora