Foorumi

Äänestys

kumpi onpi parempi?

sateella oleva nelivetokerroin pois
2 (22.2%)
2-veto - 4-veto alaluokat
4 (44.4%)
joku muu vaihtoehto, mikä?
3 (33.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 9

Äänestys päättynyt: Marraskuu 05, 2010, 10:10:36

Luokkajakoa clubiin kaudelle 2011  (Luettu 9960 kertaa)

Maaliskuu 06, 2011, 10:10:12 #30

Poissa

  • Uusi naama
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Mitenkäs muuten tän erikoisen treadwear säännön kanssa?

Treadwearhan koskee vaan jenkkirenkaita eikä kerro renkaasta mitään.
Eurooppalaisissa renkaissa ei edes ole treadwear lukuja.

TW on vaan valmistajan määrittelemä arvo että kuinka hyvin kyseinen rengas kestää kulutusta muihin saman valmistajan renkaisiin nähden.
Mitään standardia ei ole olemassa eikä eri valmistajan treadwear lukuja voi vertailla...

Mielestäni rengas säännöt pitäisi olla seuraavat:


Club ja comp: Riittää että rengas on hyväksytty tieliikenteeseen (e tai dot hyväksyntä).

Unlimited: Käyttää mitä tykkää kunhan rengas täyttää FIA määräykset.

Maaliskuu 12, 2011, 01:01:52 #31

Poissa

  • Uusi naama
  • Viestejä: 4
  • EP3 Type R
    • Profiili
Tämä kuulostaa hyvältä:

alle 2400cc
yli 2400cc
turbokerroin 1.6
vetotavalla ei merkitystä

Ja rengas sääntönä kannatan tätä vaihtoehtoa:

Club ja comp: Riittää että rengas on hyväksytty tieliikenteeseen (e tai dot hyväksyntä).

Unlimited: Käyttää mitä tykkää kunhan rengas täyttää FIA määräykset.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2011, 13:01:54 kirjoittanut A.I. »