Foorumi

Kauden 2010 kuvatopic  (Luettu 14317 kertaa)

Kesäkuu 20, 2010, 13:01:16 #15

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Prätkistä olis kiva nähdä kuvia ja erityisesti kiinnostaa kuvat valkoisesta ja valko-mustasta hondasta. Kameroita näytti olevan radan varrella aika paljon joten luulis että jonkun kennolle olis tarttunu mun ja kaverin ajosta kuvia.

Kesäkuu 22, 2010, 00:12:09 #16

Poissa

• Staff
  • Uusi naama
  • -[ Audi ]-
    • Profiili
Prätkistä olis kiva nähdä kuvia ja erityisesti kiinnostaa kuvat valkoisesta ja valko-mustasta hondasta. Kameroita näytti olevan radan varrella aika paljon joten luulis että jonkun kennolle olis tarttunu mun ja kaverin ajosta kuvia.
Kyllä mun kennoon on tarttunut kuvia prätkistä. Tosin, kamera on mulle hieman uusi ja jotkin kuvat hieman tärähtäneitä :( ja jotkin mielestäni kehnoja ajotuksineen tjsp... yms... mutta koetan tän viikon aikana saada kuvat jonnekin nettiin, mahdollisesti kuvat:iin. Laitan linkkiä tulemaan sitten :)
There is more than meets the eye.

Kesäkuu 22, 2010, 08:08:08 #17

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Kyllä mun kennoon on tarttunut kuvia prätkistä. Tosin, kamera on mulle hieman uusi ja jotkin kuvat hieman tärähtäneitä :( ja jotkin mielestäni kehnoja ajotuksineen tjsp... yms... mutta koetan tän viikon aikana saada kuvat jonnekin nettiin, mahdollisesti kuvat:iin. Laitan linkkiä tulemaan sitten :)
Se olisi hienoa, kiitos. Mua lähinnä kiinnostaa kuvat omasta ajosta yhdestä syystä ja se on ajoasento. Ite kun sitä ei nää niin ei tiedä kuinka pahasti se on mettässä.

Kesäkuu 22, 2010, 11:11:30 #18

Poissa

• ProStaff
  • Perusnaama
  • Valokuvaaja
    • Profiili
    • Galleriani
Pistetään korvan taakse. Oon itekkin vähän huomannu niiden aina vaan jotenkin unohtuvan. Toisaalta pitää kyllä myöntää että en oikein koskaan ole ollut mp tyyppejä ja en niistä mitään tiedä.  ::)
ESP Off!!

Kesäkuu 25, 2010, 16:04:26 #19

Poissa

• Staff
  • Uusi naama
  • -[ Audi ]-
    • Profiili
Tässä jokunen kuva 19.6.2010 Ahvenistolta. http://sirretro.kuvat.fi/kuvat/
There is more than meets the eye.

Kesäkuu 26, 2010, 03:03:28 #20

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Tässä jokunen kuva 19.6.2010 Ahvenistolta. http://sirretro.kuvat.fi/kuvat/
Kiitos, pari kuvaa oli mun ajosta ja tää valasi enemmän ku paljon tosta omsta ajoasennosta. :) ::)

Kesäkuu 26, 2010, 03:03:01 #21

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Pistetään korvan taakse. Oon itekkin vähän huomannu niiden aina vaan jotenkin unohtuvan. Toisaalta pitää kyllä myöntää että en oikein koskaan ole ollut mp tyyppejä ja en niistä mitään tiedä.  ::)
Nooh, ens kerralla sit. :) Ei niistä tarviikkaan tietää mitään mut voi niitä silti kuvata.

Kesäkuu 29, 2010, 13:01:39 #22

Poissa

• Staff
  • Finninaama
    • Profiili
Vauhtia ja vaaratitanteita....

Heinäkuu 27, 2010, 12:12:54 #23

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Motopark 24.7.2010, muutama kuva moottoripyöristä.
http://johny.pictures.fi/kuvat/Radalle.com/Motopark+24.7.2010/

Pyöristä myös pieni videopätkä,
http://www.youtube.com/watch?v=8ouSOfXD3aQ

Autoista ei valitettavasti kuvia ole koska olin joko itse ajamassa tai autoa korjaamassa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2010, 12:12:28 kirjoittanut Insomnia »

Elokuu 08, 2010, 01:01:41 #24

Poissa

• Staff
  • Uusi naama
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2010, 02:02:21 kirjoittanut make_b »

Elokuu 08, 2010, 22:10:50 #25

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
    • Kaikenlaista autoiluun liityyvää kuvailua
Tässä kanssa muutama räpsäsy, en jaksanut hikoilla päivää ihan loppuun asti, joten palkintojenjaosta yms. ei ole kuvia.
Kuitenkin Jouni ym. ammattimiehet paikalla, ni eiköhän niiltä irtoa kunnon settiä taas.
http://yesse.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat%20%20reissut/Auto%20tapahtumat/Radalle.com%20Ahvenisto%2007.08.2010/

Elokuu 08, 2010, 22:10:17 #26

Poissa

• ProStaff
  • Perusnaama
  • Valokuvaaja
    • Profiili
    • Galleriani
Yesse:

Saanko ottaa muutaman noista kuvista joissa oon naamakirjaani?
Hyvä että olit jättäny ne mun ilman paitaa vaahtokuvat veke....ne ei ollu enää heikkohermosille kelpaavia..... ;D
Hyviä kuvia muuten sulla.

EDIT: Kuvia laitan lataantumaan tässä kohtapuoliin ja aamulla laitan kansion julkiseks.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2010, 22:10:41 kirjoittanut Jouni N »
ESP Off!!

Elokuu 08, 2010, 23:11:31 #27

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
    • Kaikenlaista autoiluun liityyvää kuvailua
Yesse:

Saanko ottaa muutaman noista kuvista joissa oon naamakirjaani?
Hyvä että olit jättäny ne mun ilman paitaa vaahtokuvat veke....ne ei ollu enää heikkohermosille kelpaavia..... ;D
Hyviä kuvia muuten sulla.

EDIT: Kuvia laitan lataantumaan tässä kohtapuoliin ja aamulla laitan kansion julkiseks.

No makunsa kullakin, varmasti niistäki kuvista olis joku ehkä saanu silmänruokaa ::)
Mutta todennäkösesti babejen kinkut saavuttaa suuremman yleisön  ;)

Ota vaan kuvia jos sieltä joku sellanen löytyy mille on käyttöä.

Elokuu 09, 2010, 00:12:11 #28

Poissa

• ProStaff
  • Perusnaama
  • Valokuvaaja
    • Profiili
    • Galleriani
No makunsa kullakin, varmasti niistäki kuvista olis joku ehkä saanu silmänruokaa ::)
Mutta todennäkösesti babejen kinkut saavuttaa suuremman yleisön  ;)

Ota vaan kuvia jos sieltä joku sellanen löytyy mille on käyttöä.

Joo varmasti!  ;D

Joo okei kiitti. :)
ESP Off!!