Foorumi

timeatack säännöt/luokat  (Luettu 15612 kertaa)

Syyskuu 19, 2014, 17:05:37

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Olen uusi tässä lajissa, kävin huvikseen kokeilemassa rataajoa kemorassa viime viikonloppuna, kiva oli ja nyt tuntuu että vois ensi kaudelle parantaa autoa rata ajoon ja lähtee kisaileemaan.
MUTTA kun katso luokitukset, ja Minkälaisia autoja on mukana huomaa että on turha yritä rakentaa vapari etuvetoinen +200hv autoa, kun samassa luokassa tulis 400-500hv ahdetut nelivetot.

Eikö tässä pitäis olla 2wd vapari luokka myös?

Lokakuu 12, 2014, 16:04:48 #1

Poissa

• Uusi naama
    • Profiili
Olen uusi tässä lajissa, kävin huvikseen kokeilemassa rataajoa kemorassa viime viikonloppuna, kiva oli ja nyt tuntuu että vois ensi kaudelle parantaa autoa rata ajoon ja lähtee kisaileemaan.
MUTTA kun katso luokitukset, ja Minkälaisia autoja on mukana huomaa että on turha yritä rakentaa vapari etuvetoinen +200hv autoa, kun samassa luokassa tulis 400-500hv ahdetut nelivetot.

Eikö tässä pitäis olla 2wd vapari luokka myös?

On myös alle 2,5-litraisten luokka, jossa on ollut tällä kaudella tehokkain auto Honda S2000 240hp ja itse olen ajellut 150hp ja 160hp Miatalla samaa luokkaa ja hyvin pysynyt kärjen tuntumassa. Nelivedot on pääsääntöisesti yli 2,5-litraisissa turbon takia (1,6xkuutiotilavuus)